ANUNŢ SESIUNE DE CONTRACTARE SERVICII MEDICALE
În temeiul art. 198 din Anexa 2 la H.G. 521/2023, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu pct. 19, din anexa 47 alin.19 la Ordinul MS/CNAS nr.1857/441/2023, cu modificările și completările ulterioare
CAS MEHEDINŢI anunţă o sesiune de contractare în luna OCTOMBRIE 2023 pentru următoarele domenii de activitate:
- Asistență medicală ambulatorie de specialitate pentru specialități clinice;
- Convenții privind eliberarea biletelor de trimitere pentru servicii medicale clinice, eliberarea biletelor de trimitere pentru investigaţii medicale paraclinice şi/sau eliberarea prescripţiilor medicale electronice pentru medicamente cu şi fără contribuţie personală;
- Convenții privind eliberarea biletelor de internare formular cu regim special unic pe ţară;
- Dispozitive medicale destinate recuperării unor deficiențe organice sau funcționale în ambulatoriu;
CALENDAR CONTRACTARE :
- Depunerea documentelor de contractare este în perioada 16.10.2023-23.10.2023
- Verificarea documentelor și anunţarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 24.10.2023, prin afisare la avizier-ul instituției și pe site-ul www.casan.ro/casmh Depunerea contestatiilor: 25.10.2023 până la ora 14.00. Afișarea soluționării contestațiilor se va face pe pagina web a instituției: www.casan.ro/casmh și la avizierul instituției în data de 26.10.2023
- Termen de încheiere a contractelor 30-31.10.2023
- Lista documentelor necesare pentru încheierea contractelor, precum și formularele tipizate, se pot obține de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Mehedinţi și pe site-ul instituției, ( http://www.cjasmh.ro/contractare2023/).
- Documentele necesare încheierii contractelor se transmit la adresa oficial@cjasmh.ro în format electronic, asumate fiecare în parte prin semnatura electronică extinsă/calificată a reprezentantului legal al furnizorului
DIRECTOR GENERAL,
EC. ALBU DRINA
DIRECTOR RELATII CONTRACTUALE ,
JR. DRĂGHICI SORIN CRISTINEL