ANUNŢ SESIUNE DE CONTRACTARE SERVICII MEDICALE
În temeiul art. 196, alin (3) din Anexa 2 la H.G. 696/2021, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu pct. 18, din anexa 47 la Ordinul MS/CNAS nr.1068/627/2021, cu modificările și completările ulterioare
CAS MEHEDINŢI anunţă o sesiune de contractare în luna MARTIE 2022 pentru urmatoarele domenii de activitate:
- Medicamente cu şi fără contribuţie personală în ambulatoriu;
- Medicamente şi materiale sanitare specifice care se acordă pentru tratamentul în ambulatoriu al bolnavilor incluşi în unele programe naţionale de sănătate curative.
CALENDAR CONTRACTARE :
- Depunerea documentelor de contractare este în perioada 31.03.2022-04.04.2022 ;
- Verificarea documentelor si anunţarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 05.04.2022, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul Casei Judetene de Asigurari de Sanatate Mehedinti
- Depunerea contestatiilor: 05.04.2022 pana la ora 16.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.cjasmh.ro si la avizierul institutiei in data de 06.04.2022
- Termen de încheiere a contractelor 07.04.2022
- Lista documentelor necesare pentru incheierea contractelor, precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Mehedinţi si de pe site-ul institutiei, ( http://www.cjasmh.ro/contractare2021/ ).
- Documentele necesare incheierii contractelor se transmit la adresa farmacie@cjasmh.ro in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului.