În 22.07.2024, cu începere de la ora 13, la sediul CAS Arad s-a desfășurat întâlnirea reprezentanților instituției cu medici de familie, având ca subiect principal de dezbatere prezentarea condițiilor de absență justificată a medicului de familie de la cabinetul medical, demersuri de efectuat/documente de întocmit în situații de absență, particularizat pe situația concretă.
 

S-au discutat și alte aspecte, cu referire la implementarea Planului național de prevenție și de combatere a cancerului, persoanele eligibile pentru a beneficia de servicii medicale în cadrul acestui plan național, precum și bonificațiile ce se vor acorda începând cu anul 2025, în funcție de indicatorii de performanță privind serviciile de prevenție și completarea riscogramelor.

 

De asemenea s-au dezbătut și anumite situații întâlnite  de echipele de control ale CAS Arad,  care s-au constituit în neregularități în desfășurarea activității din cabinetele medicilor de familie, discutându-se soluții și propuneri ca astfel de situații să fie preîntâmpinate și corectate. Cunoașterea legislației specifice sistemului asigurărilor de sănătate este esențială pentru derularea în bune condiții a parteneriatului contractual dintre furnizorii de servicii medicale  și CAS Arad.

 

Au participat atât reprezentanți ai medicilor de familie, cât și medici de familie cu număr mare de asigurați înscriși pe liste, respectiv: dr. Toth Csongor, dr. Popa Lidia, dr. Sănduțu Dorica, dr. Druțău Daniela, dr. Adrian Maghera, dr. Alina Iftode și dr. Pantea Claudiu.