In atentia furnizorilor de servicii medicale (medicina primara si ambulatoriu de specialitate) si medicamente
Avand in vedere:
- Cererile depuse de furnizorii de servicii medicale in asistenta primara, furnizorii de servicii medicale in ambulatoriu de specialitate, de medicamente, pana la data de 12.09.2018 pentru care s-a solicitat prin adresa CAS Buzau nr. 20123/12.09.2018 avizul favorabil pentru demararea procedurii de contractare la alte termene decat cele preazute in HG nr. 140/2018 si Ordinul MS/CNAS nr. 397/836/2018;
- Avizul CNAS nr. RV 6698/19.09.2018 prin care se acorda aviz favorabil in vederea contractarii, in limitele creditelor de angajament acordate CAS Buzau, a serviciilor de asistenta medicala primara, asistenta medicala de specialitate din ambulatoriu, a medicamentelor cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu.
- In vederea incheierii actelor aditionale / contractelor de furnizare de servicii medicale si medicamente valabile pana la finele anului 2018, furnizorii care au cererile depuse la nivelul CAS Buzau au obligatia de a depune toate documentele necesare contractarii, documente semnate cu semnatura electronica extinsa/confirmata, astfel cum sunt prevazute in HG nr. 140/2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2018 - 2019 si in baza Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 397/836/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2018 a Hotararii de Guvern nr. 140/2018 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2018 - 2019. Documentele necesare incheierii contractelor, specifice fiecarui domeniu de asistenta medicala, se regasesc pe site-ul CAS Buzau, la adresa www.casbz.ro – CONTRACTARE 2018. Procesul de contractare se va desfasura conform urmatorului calendar de activitati:
20.09.2018 – 31.10.2018 |
Primirea in format electronic a actelor completatoare la cererile depuse pana la data de 12.09.2018, necesare dosarelor de contractare, acestea purtand semnatura electronica extinsa/confirmata |
20.09.2018 – 31.10.2018 |
Verificarea dosarelor de contractare |
20.09.2018 – 31.10.2018 |
Negocierea si apoi semnarea actelor aditionale /contractelor. |
Director Relatii Contractuale
Jr. Simona Anghel