2024.07.08 – Anunt
In atentia furnizorilor de servicii medicale in asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitati clinice, furnizorilor de servicii medicale de medicină fizică şi de reabilitare în ambulatoriu, furnizorii de medicamente cu si fara contributie personala in ambulatoriu, furnizorii de dispozitive medicale in ambulatoriu si furnizorilor care deruleaza programe/subprograme nationale de sanatate
Casa de Asigurari de Sanatate a judetului Giurgiu anunta furnizorii de servicii in asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitati clinice, furnizorii de servicii medicale de medicina fizica si de reabilitare in ambulatoriu, furnizorii de medicamente cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu, furnizorii de dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale în ambulatoriu si furnizorii care deruleaza programe/subprograme nationale de sanatate ca, in perioada 01.07-31.07.2024, se va desfasura procesul de contractare pentru perioada 1 august - 31 decembrie 2024.
Pentru incheierea contractelor cu CASA DE ASIGURARI DE SANATATE A JUDETULUI GIURGIU, furnizorii de servicii medicale, medicamente, dispozitive medicale si cei care deruleaza programe/subprograme nationale de sanatate trebuie sa transmita, in format electronic, la casa de asigurari de sanatate -conform calendarului afisat - cererile tip de intrare in contract si cu documentele solicitate, conform prevederilor legale in vigoare.
Conditiile acordarii asistentei medicale sunt cele prevazute in actele normative in vigoare: Hotararea de Guvern nr. 521/2023, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinul MS/CNAS nr. 1857/441/2023, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinul CNAS nr. 180/2022 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative si Hotararea de Guvern privind aprobarea programelor naţionale de sănătate.
CALENDAR DE CONTRACTARE
transmitere cerere si documente 15.07 – 23.07.2024
la CAS Giurgiu
afisare liste dosare respinse 24.07.2024
la sediul CAS Giurgiu si pe pagina web a casei
depunere/transmitere contestatii 25.07.2024
la sediul CAS Giurgiu
afisarea rezultatelor privind contestatiile 26.07-31.07.2024
la sediul CAS Giurgiu si pe pagina web a casei
incheiere contracte
se vor transmite urmatoarele documente :
- cerere tip (conform modelului prezentat pe pag web a CAS Giurgiu), semnata electronic de catre reprezentantul legal
- documentele precizate in opis (prezentat pe pag web a CAS Giurgiu), in termen de valabilitate, semnate electronic de catre reprezentantul legal
NOTA
- Netransmiterea tuturor documentelor, prezentarea de documente a caror valabilitate este expirata, precum si depasirea termenului de transmitere, atrag dupa sine respingerea solicitarii si implicit neincheierea contractului