Avand in vedere :
- Prevederile Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare;
- Prevederile Ordinului MS-CNAS nr.1857/441/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2023 a Hotararii Guvernului nr.521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medical in cadrul sistemului de asigurari de sanitate, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Prevederile Hotararii Guvernului nr.423/2022 privind aprobarea programelor nationale de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare;
- Prevederile Ordinului presedintelui CNAS nr.180/2022 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor bationale de sanitate curative, cu modificarile si completarile ulterioare;
In temeiul art.198 din Anexa 2 la HG 521/2023 2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari de sanitate,cu modificarile si completarile ulterioare,
CAS Dambovita organizeaza sesiune de contractare pentru urmatoarele categorii de furnizori de servicii medicale - furnizori noi :
- Asistenta medicala dentara;
- Asistenta medicala de medicina fizica si de reabilitare in ambulatoriu;
- Medicamente cu si fara contributie personala - farmacii;
- Dispozitive medicale destinate recuperarii unor deficiente organice sau functionale in ambulatoriu;
- Programe nationale de sanatate - Subprogramul national de servicii conexe acordate persoanelor diagnosticate cu tulburari din spectrul autist din cadrul Programului national de sanitate mintala.
Procesul de contractare se va desfasura conform urmatorului calendar :
Nr.crt |
DATA |
Etape in procesul de contractare
|
1. |
08.04.2024 |
Publicarea anuntului privind agenda de contractare -aprilie 2024 pentru furnizori noi |
2. |
16-19.04.2024 |
Perioada de transmitere in format electronic (PDF) a cererilor si a documentelor necesare incheierii contractelor. |
3. |
22-23.04.2024 |
Verificarea documentelor de contractare depuse de furnizori
|
4. |
24.04.2024 |
Afisarea listei cu dosarele respinse la contractare, prin afisarea la sediul CAS Dambovita si pe site-ul www.casdb.ro. |
5. |
25.04.2024 |
Termenul limita de depunere a contestatiilor in cazul cererilor de contractare respinse. |
6. |
26.04.2024 |
Comunicarea modului de solutionare a contestatiilor.
|
7. |
29-30.04.2024 |
Finalizarea procesului de contractare prin semnarea contractelor
|
Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extensa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.
Lista documentelor necesare contractarii poate fi consultata accesand pagina web a CAS Dambovita, www.casdb.ro in sectiunea “FURNIZORI DE SERVICII MEDICALE -Informatii si anunturi contractare - Informatii si anunturi contractare 2023”
DIRECTOR GENERAL
JR. CRISTINA SIMA