CONTRACTARE 2015
                                                                             
Sesiunea septembrie 2015

In baza adresei CNAS nr. P7724/18.08.2015 privind modificarea FNUASS ca urmare a rectificarii bugetului de stat, in conformitate cu prevederile art. 10 alin 1 si 3 din HG 400/2014 cu modificarile si completarile ulterioare, in perioada 04/09-15/09/2015 va avea loc o noua sesiune de contractare la nivelul CAS Arges pentru anul 2015 pentru urmatoarele asistente:

--asistenta de specialitate in ambulatoriu pentru specialitati clinice

- asistenta de specialitate in ambulatoriu pentru specialitati paraclinice

- asistenta de specialitate in ambulatoriu - medicina dentara

- asistenta de specialitate in ambulatoriu - reabilitare medicala

- asistenta spitaliceasca

- asistenta de ingrijiri la domiciliu

 -medicamente cu si fara contributie personala si  pentru PNS

-dispozitive medicale

In aceasta perioada se incheie contracte cu noi furnizori autorizati si evaluati conform legislatiei in vigoare si acte aditonale cu furnizorii deja aflati in relatie contractuala, avand loc totodata reevaluarea punctajelor calculate in baza criteriilor prevazute in anexa 11B, 19 si 20 la Ordinul MS CNAS nr. 388/186/2015. Contractarea se va desfasura dupa urmatorul calendar:

  1. Depunerea documentelor in vederea contractarii 04/09-09/09/2015 , ora 16,00.
  2. Verificarea cererilor si punctajelor si afisarea la avizier si pe site-ul institutiei a furnizorilor acceptati pentru contractare si a punctajelor calculate 10/09/2015
  3. Depunerea contestatiilor 11/09/2015, afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe site si la avizierul institutiei in data de 14/09/2015, ora 12,00
  4. Incheierea contractelor si actelor aditionale cu furnizorii acceptati 15/09/2015

Lista cu documentele necesare pentru incheierea Contractelor pentru anul 2015, pe domenii de asistenta medicala precum si formularele tipizate pot fi obtinute de pe website-ul institutiei: www.casag.ro sectiunea FURNIZORI DE SERVICII MEDICALE sau de la serviciile de specialitate.
Dosarele complete se vor depune la sediul CAS Arges din Pitesti, Bd. I.C.Bratianu, nr. 62, etaj 1.