Noua sesiune de contractare la CAS ARGES
Casa de Asigurari de Sanatate Arges stabileste pentru luna octombrie a anului in curs o sesiune intermediara de contractare a serviciilor medicale. Avand ca suport prevederile art. 196, alin (3) din Anexa 2 la H.G. 696/2021 cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu pct. 19, din anexa 47 la Ordinul MS/CNAS nr. 1068/627/2021, cu modificările și completările ulterioare, procesul de contractare va avea loc pentru următoarele tipuri de asistențe medicale :
- Asistență medicală ambulatorie de specialitate de specialitate pentru specialitățile clinice și acupunctură,
- Asistență medicală ambulatorie de specialitate pentru specialitățile paraclinice,
- Asistență medicală spitalicească,
- Îngrijiri medicale la domiciliu și îngrijiri paliative la domiciliu.
Sesiunea de contractare se va desfasura dupa urmatorul calendar
- Transmiterea documentelor in vederea contractarii: 11-15.10.2021
- Verificarea documentelor si anuntarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 19.10.2021, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casag.ro
- Depunerea contestatiilor: 20.10.2021, pana la ora 16.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.casag.ro si la avizierul institutiei in data de 21.10.2021
- Negocierea clauzelor suplimentare și încheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale: 22 - 29.10.2021
Lista documentelor necesare pentru incheierea actelor aditionale/contractelor, pe domenii de asistenta medicala, precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Arges, dar se regasesc si pe site-ul institutiei, www.casag.ro. Documentele necesare incheierii contractelor se transmit la adresa contractare2021@casag.ro in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului.