În atenţia tuturor furnizorilor de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale
ANUNT CONTRACTARE 2021
Având în vedere prevederile:
- HG nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii medicale
si a Contractului cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2021-2022;
- Ordinul MS/CNAS nr. 1068/627/2021 pentru aprobarea Normelor
metodologice de aplicare in anul 2021 a HG nr. 696/2021;
- Adresa CNAS nr. P 5064/29.06.2021, inregistrata la CAS Suceava
cu nr. 11.551/29.06.2021,
CAS Suceava deruleaza in luna IULIE 2021 procesul de
contractare servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale pentru anul 2021.
Furnizorii de servicii medicale, farmaceutice si dispozitive medicale vor transmite documentele în format electronic asumate fiecare in parte prin semnătura electronică extinsă/calificată a reprezentantului legal al furnizorului. Cererea insotita de documentele afisate pe site-ul CAS Suceava, pentru fiecare categorie de furnizori , vor fi transmise în perioada 08.07.2021 - 12.07.2021, pe adresa de e-mail contractare@cassv.ro.
Documentele necesare încheierii contractelor se transmit în format electronic asumate fiecare în parte prin semnătura electronică extinsă/calificată a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea şi exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.
Documentele solicitate în procesul de contractare sau în procesul de evaluare a furnizorului existente la nivelul casei de asigurări de sănătate nu vor mai fi transmise la încheierea contractelor, cu excepţia documentelor modificate sau cu perioadă de valabilitate expirată, care se transmit în format electronic cu semnătura electronică extinsă/calificată.
Medicii pentru a intra in relație contractuala cu casa de asigurări de sănătate trebuie sa dețină semnătura electronica extinsă/ calificată.
Nu vor fi inregistrate cereri care nu au anexate toate documentele prevăzute de HG nr. 696/2021 si de Ordinul nr. 1068/627/2021, în ordinea stabilită de CAS Suceava şi afişată pe site-ul instituţiei.
Subiectul e-mail-ului transmis va contine numele furnizorului si tipul de asistenta medicala pentru care se solicita contract.
Numele fisierului/documentului transmis va contine Codul Unic de Inregistrare (CUI) al furnizorului si denumirea documentului scanat.
Fiecare document in format pdf transmis va fi semnat electronic, cu semnătura electronică a reprezentantului legal al furnizorului.
Atragem atenţia tuturor furnizorilor de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale, că depasirea termenului de transmitere a cererii insotita de documente atrage dupa sine respingerea acesteia si implicit neîncheierea contractelor cu furnizorii respectivi.
1. CALENDAR ÎNCHEIERE CONTRACTE DE FURNIZARE DE SERVICII MEDICALE, MEDICAMENTE ŞI DISPOZITIVE MEDICALE.
2. DOCUMENTE PREVĂZUTE DE ACTELE NORMATIVE IN VIGOARE NECESARE INCHEIERII ŞI NEGOCIERII CONTRACTELOR, PE CATEGORII DE FURNIZORI SE AFISEAZA PE SITE-UL CAS SUCEAVA, SECTIUNEA FURNIZORI DE SERVICII MEDICALE, PE FIECARE DOMENIU DE ASISTENTA.
DIRECTOR GENERAL,
EC. VICTOR CRISTI BLEORTU