09.04.2015- Procedura privind transmiterea ON-LINE a documentelor necesare incheierii contractelor, asumate prin SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA

Vă reamintim că, până în data de 14.04.2015, aveți obligația să transmiteți documentele pentru încheierea actului adițional și a contractelor pentru anul 2015, atât în format pe hârtie, cât și în format electronic, așa cum prevede articolul 18, alineatul (1), din HG 205/2015 (Modificarea HG 400/2014):

   ” (1) Toate documentele depuse în copie, necesare încheierii contractelor, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma <<conform cu originalul>> şi semnătura reprezentantului legal al furnizorului, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit şi în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea şi exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor."

Pentru transmiterea documentelor  în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal, furnizorii de servicii medicale care utilizeaza aplicațiile SIUI-Desktop CNAS, vor proceda în felul următor:

1. Se introduc sau se actualizează datele existente în meniul Administrare, opțiunile:

a. Date unitate
b. Angajați
c. Documente
d. Conturi bancare
e. Program de lucru
f.  Subunități

2. Transmiterea datelor ON-LINE: din meniul Raportări, se alege opțiunea  Export Date …, click Înainte, se alege tipul de raportare ”Raportare date contractare furnizor – ”, click Înainte , se alege luna de raportare, click Înainte, se alege opțiunea Export Online, click Înainte și se așteaptă finalizearea cu succes a raportării .

______________________________________________________________

03.04.2015 -Documente necesare contractarii 2015

______________________________________________________________

02.04.2015- DECLARATIE CONTRACTARE - IN ATENTIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE, MEDICAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE AFLATI IN RELATIE CONTRACTUALA CU CAS CALARASI LA DATA DE 31 MARTIE 2015

Avand in vedere prevederile HG nr. 400/2014, pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului – cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate, pentru anii 2014-2015 cu modificarile si completarile  cuprinse in HG nr.  205/2015, aplicabile de la data de 01 aprilie 2015, aveti obligatia depunerii la CAS Calarasi, pana cel tarziu in data de 08 aprilie 2015, declaratia pe proprie raspundere prevazuta la articolul  I, punctul 5, din HG nr. 205/2015, completata dupa modelul anexat .

Facem precizarea ca in situatia in care se constata de catre autoritatile/organele abilitate, ca urmare a unor sesizari/controale ale Casei Nationale de Asigurari de Sanatate/caselor de asigurari de sanatate, incalcarea dispozitiilor prevazute la articolul  mentionat, contractul se reziliaza de plin drept.

 In cazul in care contractul dintre furnizori si casele de asigurari de sanatate a fost reziliat in conditiile prevazute anterior,  casele de asigurari de sanatate nu vor mai intra in relatii contractuale cu furnizorii respectivi timp de 5 ani de la data rezilierii contractului. Casele de asigurari de sanatate nu vor accepta, timp de 5 ani de la data rezilierii contractului, inregistrarea in niciun alt contract a entitatilor care preiau drepturile si obligatiile acestora sau care au acelasi reprezentant legal si/sau acelasi actionariat.

Presedinte- Director General

Ec. GABRIANA GUTU 

_________________________________________________________________

02.04.2015- CALENDAR DE CONTRACTARE 2015

1. Depunerea cererilor insotite de documentele prevazute in actele normative in vigoare, necesare prelungirii, incheierii si negocierii contractelor pe domenii de asistenta medicala- 08 aprilie -14 aprilie 2015, in intervalul orar 8 - 16

 

2. Afisarea listei cu furnizorii respinsi la contractare - 16 aprilie 2015

Nota :  afisarea se va face la sediul si pe  site-ul  CAS Calarasi

 

3. Termenul limita de depunere a contestatiilor -  17 aprilie 2015, ora 16

Nota: contestatiile se depun in scris la secretariatul  CAS Calarasi

 

4. Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor - 20 aprilie 2015

Nota :  afisarea se va face la sediul si pe  site-ul  CAS Calarasi

 

5. Negocierea contractelor si a clauzelor contractuale -20 aprile – 24  aprilie 2015

 

6.  Data limita pentru finalizarea procesului de contractare si semnarea contractelor – 27 aprilie 2015

 

NOTA : Informatii detaliate privind contractarea, precum si documentele necesare, pe tipuri de asistenta medicala, pot fi vizualizate pe site-ul Casei de asigurari de sanatate.

Furnizorii interesati sunt rugati sa acceseze permanent site-ul CAS Calarasi, pentru a beneficia de toate informatiile necesare, care vor fi actualizate zilnic; tot aici vor fi comunicate si datele la care vor avea loc eventuale intalniri cu reprezentantii furnizorilor, in functie de specificul fiecarui domeniu de asistenta medical

_____________________________________________________________

02.04.2015- ANUNT PRIVIND PROCEDURA DE CONTRACTARE 2015

In atentia furnizorilor de servicii medicale, medicamente si  dispozitive medicale

Avand in vedere urmatoarele acte normative:

-HG 400/2014, pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului – cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate,

-HG 205/2015, pentru modificarea si completarea Hotararii de Guvern nr. 400/2014,

-Ordinul comun MS/CNAS nr. 388/186/2015, privind aprobarea  Normelor Metodologice de aplicare in anul 2015  a HG  400/2014,

-HG nr. 206/2015 pentru aprobarea programelor nationale de sanatate  pentru anii 2015-2016,

-Ordinul CNAS nr. 185/2015 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a Programelor nationale de sanatate curative ,

Casa de Asigurari de sanatate Calarasi anunta perioada de contractare a serviciilor medicale, medicamente si dispozitive medicale destinate recuperarii unor deficiente organice  sau functionale in ambulatoriu, astfel:

A ) pentru furnizorii aflati in relatie contractuala cu CAS Calarasi la data de 31 martie 2015, contractele pentru anul 2014 se prelungesc prin acte aditionale cu valabilitate pana la 31 decembrie 2015

Conditiile acordarii asistentei medicale in baza actelor aditionale sunt cele prevazute in normele legale in vigoare pe perioada derularii actelor aditionale.

Furnizorii vor reinnoi si vor depune la CAS Calarasi documentele  depuse la contractarea serviciilor pentru anul 2014, a caror valabilitate expira, precum si documentele noi prevazute legislatia in vigoare, mentionata in preambul.

Toate documentele depuse in copie, necesare incheierii contractelor, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma «conform cu originalul» si semnatura reprezentantului legal al furnizorului, pe fiecare pagina; aceste documente se transmit si in format electronic asumate prin semnatura electronica extinsa a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.

            In cazul in care furnizorii care nu vor depune documentele reinnoite sau cele noi prevazute in normele legale in vigoare, in termenele stabilite si comunicate de CAS Calarasi, contractele pentru anul 2014, nu se mai prelungesc prin acte aditionale pentru anul 2015.

 

B) Pentru furnizorii care la data de 31 martie 2015 nu se afla in relatii contractuale  cu CAS Calarasi, se fac aplicabile prevederile  articolului 10 din HG nr. 400/2014, cu modificarile si completarile ulterioare.

Lista documentelor  necesare contractarii, conform legislatiei in vigoare, va fi afisata pe site-ul CAS Calarasi.

Toate documentele depuse in copie, necesare incheierii contractelor, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma «conform cu originalul» si semnatura reprezentantului legal al furnizorului, pe fiecare pagina; aceste documente se transmit si in format electronic asumate prin semnatura electronica extinsa a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.

In cazul in care furnizorii de servicii medicale, medicamente si unele materiale sanitare si de dispozitive medicale depun/transmit cererile insotite de documentele prevazute in actele normative in vigoare, necesare incheierii si negocierii contractelor, la alte termene decat cele comunicate mai sus si nu participa la negocierea si incheierea contractelor in termenele stabilite de catre CAS Calarasi ,  furnizorii respectivi nu vor mai desfasura activitate in sistemul asigurarilor sociale de sanatate pana la termenul urmator de contractare.

Presedinte – Director General

EC. GABRIANA GUTU

 

Fișiere atașate

ANEXA 2B (declaratie).doc ANEXA 2D - NOU (lista cu cronici).doc ANEXA 44.doc ANEXA 45.doc cerere tip ptr PNS.doc cerere tip.doc Criteriul de calitate.xls Criteriul de disponibilitate.xls DECLARATIE actualizare doc..doc Declaratie reprezentant legal .doc Documente MF 2015.doc Documente CLINICE.doc Documente Dializa 2015.doc Documente dispozitive medicale.doc Documente farmacii .doc Documente INGRIJIRI LA DOMICILIU 2015 .doc Documente medicina dentara.doc documente recuperare(BFT).doc documente REGIM DE GARADA 2015 mt.doc Documente spital.doc Documente spital-crectata-2.doc opis paraclinic laboratoare 2015.doc opis paraclinic radiologie 2015.doc Personal laborator.xls Personal radiologie imagistica.xls raport eval laborator.xls raport eval Radiologie.xls Spitalizare zi.xls Tabele criterii amb recuperare.xls