Vedeti si listele cu carduri returnate la CAS Calarasi sau carduri retiparite din cauza unor probleme tehnice si distribuite de CAS Calarasi.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU ELIBERARE CARD DUPLICAT

In cazul carduri furate, pierdute, deteriorate sau alte situatii justificate

- cerere de eliberare card duplicat semnata de titular sau imputernicitul acestuia;

- copie carte de identitate;

- chitanta si copie plata contravaloare card (13,69 lei).

ATENTIE: Va informam ca  persoana neasigurata in baza de date nu poate declara cardul pierdut, deoarece sistemul genereaza adeverinta de inlocuire a cardului pierdut, numai persoanelor asigurate. Dupa ce  persoana va deveni asigurata poate trimite documentele pentru declararea cardului pierdut.

 

In cazul modificarilor de date personale

- cerere de eliberare card duplicat semnata de titular sau imputernicitul acestuia;

- copie carte de identitate si alte acte doveditoare, dupa caz, privind modificarea datelor de identificare;

- cardul de sanatate vechi;

- chitanta si copie plata contravaloare card (13,69 lei).

In cazul in care cardul emis prezinta defectiuni tehnice, erori ale datelor inscriptionate sau nu poate fi utilizat din motive tehnice confirmate de CAS Calarasi

- cerere de eliberare card duplicat semnata de titular sau imputernicitul acestuia;

- copie carte de identitate si alte acte doveditoare, dupa caz, privind modificarea datelor de identificare;

- cardul de sanatate vechi.

Plata contravalorii cardului national de sanatate se poate face la caseria CAS Calarasi sau prin transfer/depunere in cont bancar conform datelor de mai jos:

Beneficiar: Casa de Asigurari de Sanatate Calarasi

Cont: RO26TREZ2015005XXX000176

CUI: 11327998

Deschis la Trezoreria Calarasi

Suma: 13,69 lei

Specificatii plata: Contravaloare card sanatate duplicat.

A se mentiona nume, prenume si CNP-ul persoanei pentru care se solicita cardul duplicat.

Casa de Asigurări de Sănătate CALARASI aduce precizări importante pentru asigurații care au solicitat eliberarea cardului național de sănătate duplicat în cazul pierderii, furtului, deteriorării precum și în cazul modificării datelor personale, conform legislatiei in vigoare.

Persoanele asigurate pot intra în posesia cardurilor nationale duplicat doar prin prezentarea titularului la sediul CAS CALARASI, cu sediul în Municipiul Calarasi, strada Independentei  nr.51, la parter, în timpul programului de lucru cu publicul.

Asigurații sunt îndrumați să contacteze reprezentanții CAS Calarasi pentru a li se confirma dacă a fost tipărit cardul național duplicat, folosind următoarele mijloace de comunicare:

- telefon :  0242 312927, interior 126/123

- e-mail: info@casacl.ro si ev.asig@casacl.ro

- Fisierul Carduri returnate la CAS Calarasi de catre Posta Romana este atasat.

- Fisierul Carduri duplicat aflate la CAS Calarasi este atasat.

 

 

 

 

Fișiere atașate

Lista carduri duplicat 258-iun.2023.xls Lista carduri duplicat -142-25.04.2023.xls Lista carduri duplicat-309-mar.2023.xls Lista carduri duplicat-359-28.02.2023.xls Carduri duplicat-348-dec2022.xls Tabel carduri nationale de sanatate duplicat-10.11.2022.xls Lista carduri duplicat-17.11.2022- 21.xls Lista carduri duplicat-500-14.11.2022.xls Tabel carduri nationale de sanatate duplicat-09.11.2022.xls Tabel carduri nationale de sanatate duplicat sep.2022.xls Declaratie fara venituri impozabile.pdf Cerere card duplicat.doc Declaratie imputernicire ridicare card.doc Cerere adeverinta pentru cei care refuza card.doc ORDIN 98 27.02.2015 - CARD DUPLICAT.pdf