Având în vedere:

 

  1. Hotărârea nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii și a Contractului-cadru care reglementează condițiile acordării asistenței medicale, a medicamentelor și a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate;
  2. Ordinul ministrului sănătății și al președintelui CNAS nr. 1857/441/2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2023 a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor și a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate;

 

Casa de Asigurări de Sănătate Timiș organizează sesiune de contractare pentru toate domeniile de asistență medicală în perioada 06 iunie 2023 - 30 iunie 2023

 

 

Etape privind desfasurarea contractarii serviciilor medicale pentru anul 2023:

 

                                                                                               

A. Pentru furnizorii de servicii medicale: ambulatoriul clinic, medicina dentara, dispozitive medicale si ingrijiri la domiciliu

1.Transmiterea documentelor si inregistrarea solicitarii de intrare in relatii contractuale  pentru anul 2023:    

                         13.06.2023-16.06.2023

      2.Verificarea documentelor transmise de furnizori :

                         13.06.2023-20.06.2023

Comisiile de contractare analizeaza documentele transmise in vederea contractarii si propun sub semnatura, furnizorii respinsi (cu motivele de respingere)  conducerii CAS Timis.

3.Afisarea listei cu furnizorii respinsi :  21.06.2023 intre orele 10,00-16,00

Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.cjastm.ro                                                                

4.Depunerea contestatiilor :

                      22.06.2023 intre orele 08.30-14.00;

Toate contestatiile se depun la CAS TIMIS, Strada Corbului nr. 4 sau se trimit pe email semnate electronic pe adresele specifice fiecarui domeniu de asistenta medicala

      5.Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor:

                            23.06.2023 intre orele 10,00-13,00     

Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.cjastm.ro

     6.Redactarea si semnarea contractelor :

                            26.06.2023-30.06.2023

 

B. Pentru furnizorii de servicii medicale paraclinice, recuperare medicala 

1.Transmiterea documentelor si inregistrarea solicitarii de intrare in relatii contractuale pentru anul 2023:

             13.06.2023-15.06.2023

2.Verificarea documentelor transmise de furnizori, stabilire punctaje si valori de contract furnizori :

              13.06.2023-23.06.2023

Comisiile de contractare analizeaza documentele transmise in vederea contractarii si propun sub semnatura, furnizorii respinsi ( cu motivele de respingere)  conducerii CAS Timis.

3.Afisarea listei cu furnizorii respinsi :

               26.06.2023 intre orele 11,00-15,00

Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.cjastm.ro                                                               

4 Depunerea contestatiilor:

                27.06.2023 intre orele orele 08.30-14.00 

Toate contestatiile se depun la CAS TIMIS, Strada Corbului nr. 4 sau se trimit pe email, semnate electronic pe adresele specifice fiecarui domeniu de asistenta medicala

5.Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor:

               28.06.2023 intre orle 10,00 -14,00

Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.cjastm.ro

6. Redactarea si semnarea contractelor 29.06.2023 – 30.06.2023.

    

C.Pentru  furnizorii de servicii  medicale in asistenta medicala primara,  furnizorii de medicamente cu si fara contributie personala in tratamentul ambulatoriu, furnizorii  de servicii medicale spitalicesti, de urgenta prespitaliceasca si transport sanitar:

 

1.In perioada 13.06.2023-19.06.2023 – transmiterea si inregistrarea documentelor necesare contractarii la sediul CAS Timis. Documentele se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului.

2.Verificarea documentelor transmise de furnizori : 13.06.2023-20.06.2023 se face in conformitate cu legislatia in vigoare si cu opis-ul afisat. Comisia de contractare analizeaza documentatia si propun sub semnatura furnizorii respinsi (cu motivele de respingere) conducerii CAS Timis.

3.In data de 21.06.2023 sunt instiintati furnizorii de servicii medicale respinsi (cu motivele respingerii). Lista furnizorilor respinsi se va posta pe site-ul CAS Timis si la sediul CAS Timis intre orele 10.00-16.00.

4.In data de 22.06.2023 vor putea fi depuse la sediul CAS Timis sau se trimit pe email semnate electronic pe adresele specificate fiecarui domeniu de asistenta medicala, contestatiile furnizorilor declarati respinsi, care vor fi analizate si solutionate de catre Comisia de contestatii stabilita prin decizia Directorului General.

5.In data de 23.06.2023 afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor admis / respins cu motivul respingerii ( dupa caz.) . Afisarea se face  la sediul CJAS Timis si pe site-ul CJAS Timis.

6.In perioada 23.06.2023-30.06.2023 redactarea si semnarea contractelor.

 

Opis-urile pentru fiecare tip de asistenta medicala vor fi postate pe site-ul CAS Timis la Sectiunea " Informatii pentru furnizori/Contractare 2023"