Documente necesare pentru preluarea in plata din FNUASS a drepturilor
( concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate) care s-au nascut anterior incetarii contractului de munca:
-
Cerere completata cu elementele de identificare: nume/prenume, CNP, serie/numar carte de identitate, adresa de domiciliu, numar de telefon, adresa de e-mail;
-
Copie dupa contractul de munca/actul aditional incheiate pe durata determinata;
-
copie legalizata pentru documentele din care rezulta ca angajatorul isi suspenda temporar activitatea sau activitatea acestuia inceteaza prin divizare ori fuziune, dizolvare, reorganizare, lichidare, reorganizare judiciara, lichidare judiciara, faliment sau orice altamodalitate prevazuta de lege, dupa caz;
-
Copie dupa decizia de incetare a contractului de munca;
-
Copie dupa certificatele de concedii medicale acordate anterior incetarii contractului de munca;
-
Adeverinta, in original, cu venitul brut pe 6 luni anterioare primului concediu medical si situatia platilor lunare a drepturilor cuvenite , pana la data incetarii contractului de muncaclaratia fiscala depusa in vederea platii contributiei de asigurari sociale de sanatate, potrivit art.170, alin.(1), art.174 alin. (6) si art.180 alin. (2) si (3) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare ( cu dovada inregistrarii la organul fiscal competent);
-
Copia actului de identitate;
Documentele se depun la casa de asigurari de sanatate unde medicul de familie al persoanei care solicita preluarea in plata are incheiata conventie.